در حال بارگزاری ...

آشپزخانه خود را با داشتن یخچال های ساید بای ساید زیباتر از همیشه کنید

یخچال های ساید بای ساید با ارایه امکانات متمایز به خانواده های ایرانی ارایه می شوند.این یخچال ها بخشی از خاطرات خوب را در ذهن ها حک کرده اند تا امروز که در قالب ساید بای سایدهای پیشرفته گسترش یافته اند و همواره تجلی کیفیت دوام و طراحی زیبا بوده اند.

ساید بای ساید با طراحی شیک کامل و کاربردی به عنوان یخچال و فریزر است که جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما می بخشد. یخچال های ساید بای ساید ظرفیت خوبی را برای قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی در اختیار شما کاربر گرامی قرار می دهد.نوع موتور دستگاه اینورتر دیجیتال بوده و مجهز به سیستم دوگانه خنک کننده و توزیع یکنواخت هوای سرد در تمامی طبقات است

دریچه بار این امکان را فراهم می کند تا بدون نیاز به باز کردن درب با دسترسی آسان بتوانید مواد غذایی مورد نیازتان را از طریق این دریچه بردارید .از ویژگی های ساید بای ساید مجهز به آبسرد کن و یخساز خارجی با قابلیت اتصال به شیر آب و دارای فیلتر آب می باشد .یخساز با عملکرد اتوماتیک درب فریزر جاسازی شده است.

دارای سیستم تنظیم رطوبت و دماست. در اکثر یخچال های ساید بای ساید محفظه یخچال مجهز به 5طبقه شیشه ای مقاوم 2کشو و3پاکت درب و محفظه فریزر نیز دارای 5طبقه و 3پاکت درب می باشد درصورت باز ماندن درب آلارم هشداردهنده شنیده خواهد شد.از دیگر ویژگی های بارز ساید بای ساید بدون برفک بودن دستگاه است که نیاز به برفک زدن از محفظه فریزر را مرتفع می کند.این دستگاه مجهز به سیستم بوگیر داخلی بوده وطراحی دستگیره به گونه ای است که امکان بازو بسته شدن آسان دستگاه را فراهم می کند.

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع یخچال و فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین عرضه میکند

کاربران عزیز میتوانند انواع محصولات سامسونگ را در سایت بهین دیجیتال مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.