در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع گوشی های سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما کاربران و مشتریان عزیز قرار می دهد.

نمایشگر گوشی گلکسی S9  و گلکسی نوت 9 تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد.

اطلاعات جدیدی از نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 منتشر شده است . بر همین اساس نباید به دنبال تغییرات جدیدی در اندازه و سایز صفحه نمایش این دو مدل باشید . کمپانی سامسونگ برای نسل بعدی گوشی های پرچم دار خود ، به دنبال اعمال تغییرات سخت افزاری و توجه بیشتری روی نرم افزار است.

با بهین دیجیتال همراه باشید تا با همراهی شما عزیزان این مطلب را دنبال کنیم

با اینکه سامسونگ، هنوز از آخرین پرچم‌دار خود در سال 2017 رونمایی نکرده؛ شایعات جدیدی از نسل بعدی گوشی‌های پرچم‎دار سامسونگ با نام گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 منتشر شده است. گمانه‌زنی‌های ارائه شده توسط منابع مطلع در کره‌ جنوبی، نشان می‎دهد که گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به عنوان گوشی‌های پرچم‎دار سامسونگ در سال 2018، از یک نمایشگر 5.77 اینچی و 6.22 اینچی بهره می برد

اطلاعات فاش شده به نقل از سفارشی است که به سامسونگ دیسپلی برای محصولات جدید اعلام شده و مشخص می‌کند که نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی 9 پلاس چه قابلیت‌هایی خواهد داشت. انتظار می‌رود که مانند محصولات قبل سامسونگ، لبه‌های نمایشگر مورد استفاده در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دارای انحنا باشد و حاشیه‎های کم در بالا و پایین صفحه‎نمایش، طراحی Infinity را که سامسونگ با گلکسی اس 8 به نمایش گذاشت؛ تداعی خواهد کرد.

همچنان با ما همرا باشید در ادامه مظلب

با اینکه کمپانی سامسونگ، موفق نشده بود تا سنسور تشخیص اثرانگشت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را با نمایشگر ادغام کند؛ این سازنده کره‌ای مصمم است تا در نسل جدید گوشی‌های پرچم‎دار خود که در سال 2018 وارد بازار می‌شود، سنسور تشخیص اثرانگشت را در زیر پنل نمایشگر جای دهد. پس از اینکه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با سنسور اثرانگشت مجزا عرضه شد، انتظار می‌رفت که گلکسی نوت 8 از یک سنسور یکپارچه برخوردار شود؛ اما چنین نشد. سامسونگ در گلکسی نوت 8، سنسور تشخیص اثرانگشت را هم‌چنان در بدنه پشتی جای خواهد داد.

با توجه به اینکه تغییرات گسترده‌ای در طراحی گوشی‌های پرچم‎دار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اعمال شده است، انتظار برای تغییرات مجدد در گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بیهوده به‌نظر می‎رسد؛ بخش نرم‌افزاری، از جمله مواردی است که در گوشی‎های پرچم‎دار بعدی سامسونگ ارتقا می‌یابد و البته، بهبود سخت افزاری گوشی‌های گلکسیS9 و گلکسی S9 پلاس چندان دور از چشم انتظار نیست.

کاربران عزیز و مشتریان گرامی چنانچه تمایل داشته باشند می توانند از انواع محصولات سامسونگ مانند مایکروویو سامسونگ. تلویزیون سامسونگ. جارو برقی ساسمونگ و غیره و همچنین گوشی های گلکسی سامسونگ بازید و دیدن فرمایند و چنانچه هر یک از محصولات سامسونگ را انتخاب کردند بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال خریداری و بدون هزینه حمل درب منزل تحویل بگیرند.

بهین دیجییتال همواره در سعس و تلاش است تا امنیت خرید اینترنتی را برای شما عزیزان فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.