در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد، باماهمراه باشید از آخرین اخبار گوشی های آیفن روز دنیا:

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد خرید  اسان و انلاین و اینترنتی را برای کاربران ارجمند و گرامی فراهم کرده است تا بدون اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه به بهترین انتخاب خود دست پیدا کنند.

گوشی های آینده آیفون با فن آوری کاربری لمسی جدید

این روزها شایعات بسیاری درباره آیفونی که اپل قصد دارد سال آینده وارد بازار کند به گوش می رسد. سال آینده شاهد دهمین سالگرد عرضه آیفون خواهیم بود وخیلی ها معتقدند در این سال شاهد تغییرات قابل توجهی در این گوشی هستیم. اپل اولین گوشی هوشمند خود با نمایشگر OLED را سال آینده عرضه خواهد کرد. یک گزارش جدید هم ادعا می کند اپل در سال 2017 با سه مدل آیفون وارد بازار می شود و یکی از این سه گوشی یک صفحه نمایش OLED خمیده خواهد داشت. البته نه مثل گوشی های رده بالای سامسونگ بلکه با شمایلی متفاوت. اپل در سال آینده یک گوشی 4.7 اینچی ویک گوشی 5.5 اینچی به بازار ارایه می دهد اما به جز این دو مدل  یک مدل دیگر هم خواهد بود اندازه این مدل 5.5 اینچ یا بیشتر است واز دو طرف خمیده است مدت هاست گفته می شود که سامسونگ اصلی ترین تامین کننده پنل های اولد برای اپل خواهد بود بنابراین در شرایطی که شایعات مربوط به استفاده از این پنل درست باشند سامسونگ باید برای تامین نیازهای خود شرکت اپل و سایرتقاضای موجود در بازار میزان تولید خود را بیشتر کند.

مینگ چی کو تحلیل گر فعالیت های شرکت اپل در تازه ترین مطلب خود جزییات جالبی درباره گوشی های آیفون درآینده گفته است و نوشته که شرکت اپل در حال کار برروی نسل آینده فن آوری رابط کاربری لمسی است که در قسمت پایین صفحه نمایش قرار می گیرد و دیگر زیر شیشه صفحه نمایش نیست. این فن آوری هنوز در مراحل اولیه است اما اپل به کمک آن آیفون های بدون حاشیه صفحه نمایش را طراحی خواهد کرد. در کنار فن آوری رابط کاربری اپل همچنین مصمم به توسعه و گسترش فن آوری شناسایی بیوترمیک است که جایگزین سیستم تشخیص اثر انگشت در آینده خواهد شد. از سوی دیگر اپل ممکن است رویکردی به استفاده از حسگر فیلم که بخشی از (اف پی سی بی) موجود است داشته باشد و تجربه لمس سه بعدی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد چرا که حسگر فیلم حساسیت بالاتری را ارایه می دهد. همچنین انتظار می رود که اپل آیفون با اولد جدید را به همراه پنل انعطاف پذیر اولد معرفی کند.

به منظور جلوگیری از شکاف افتادن پنل انعطاف پذیر اولد در اثر فشار ناشی از لمس صفحه نمایش یک قطعه فلز زیر حسگرفیلم جاسازی می شود تا دارای ساختار قوی شود. با توجه به پتنت های ارایه شده از سوی اپل در خصوص فن آوری شناسایی بیومتریک باور براین است که این شرکت فن آوری شناسایی چهره را جایگزین تشخیص عنبیه چشم کند. با این همه باید گفت که چالش های فنی در فن آوری شناسایی چهره وجود دارند که عبارتند از.1)الگوریتم ها 2)طراحی سخت افزار 3)ساخت یک پایگاه داده برای تایید و احراز هویت که هریک از این موارد چالش برانگیز زمان زیادی را به خود اختصاص خواهند داد. نتیجه آن که پیش از این که اپل بتواند فن آوری شناسایی چهره را جایگزین حسگر اثر انگشت کند ترکیبی از دو مرحله ای کردن فن آوری شناسایی بیومتریک شاید بتواند راه حلی قطعی برای افزایش امنیت تراکنش ها باشد.

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد انواع گوشی های آیفن را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

فروشگاه اینترنتی در مشهد .بهین دیجیتال همواره میکوشد تا رضایت مشتریان و کاربران عزیز را فراهم کند و بدون دغدغه و با آرامش خاطر و اصل بودن کالا . خدمات . گارانتی و قیمت مناسب کالا را بصورت خرید اینترنتی و خرید انلاین خریداری و درب منزل بدون هزینه ارسال تحویل بگیرند.

۲ دیدگاه برای “گوشی های آینده آیفون با فن آوری کاربری لمسی جدید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.