در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع گوشی سامسونگ را به صورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

با ما همراه شوید تا با همراهی شما به برسی رنگ های نوت 8 بپردازیم.

به تازگی  در رسانه‌های چینی عکسی را منتشر کردند که گلکسی نوت ۸ را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. در این تصویر به هشت رنگ مختلف برای فبلت پرچم‌دار کره‌ای‌ اشاره شده است که با توجه به این که پنل جلوی گوشی ماننده گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نشان‌دهنده این رنگ‌ها نیست، در تمامی عکس‌ها نمایی از قاب پشتی و کناره‌های گوشی به همراه قلم S-Pe به وضوح دیده می شود.

 

اگر این خبر واقعیت داشته باشد، گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های مشکی نیمه‌ شب، طلایی، نقره‌ای قطبی، ارغوانیِ خاکستری، آبی مرجانی، آبی تیره، صورتی و آبی دریایی عمیق تولید خواهد شد. بر خلاف پرچم‌داران قبلی سامسونگ، به نظر نمی‌رسد این شرکت باز هم گوشی خود را در چند رنگ اصلی عرضه و باقی رنگ‌ها را در طی سال معرفی کند. در حال حاضر گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با رنگ‌های مشکی نیمه شب، نقره‌ای قطبی، آبی مرجانی، ارغوانیِ خاکستری و طلایی عرضه شده و سایر رنگ‌ها هنوز برای این گوشی معرفی نشده‌اند. اما به نظر می‌رسد نوت 8 از همین اکنون تنوع رنگ مشخصی دارد و تا پایان سال جاری در تمامی رنگ‌هایش وارد بازار می‌شوند.

گلکسی نوت 8 از طراحی مشابه با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس برخوردار است و بر اساس خبرهایی که تا به حال منتشر شده، مشخصات سخت افزاری آن هم مشابه پرچم‌دران امسال سری اس خواهد بود. نوت ۸ با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن +QHD، اسنپ دراگون ۸۳۵ (نسخه آمریکا) و اگزینوس ۸۸۹۵ (نسخه جهانی)، حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایت وارد بازار می‌شود و اولین پرچم‌دار کره‌ای‌ها خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز است. همچنین خبری از اسکنر اثر انگشت زیر نمایش‌گر نیست و مانند خانواده گلکسی اس ۸ این سنسور به کنار دوربین اصلی و در پشت دستگاه منتقل می‌شود.

کاربران عزیز و مشتریان گرامی می توانند از گوشی های گلکسی سامسونک در سایت بهین دیجیتال بازدید و مشاهده نمایند و در صورت انتخاب هر یک از گوشی های گلکسی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین خریداری و درب منزل گوشی گلکسی سامسونگ را تحویل بگیرند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.