در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع گوشی گلکسی سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان و کاربران عزیز قرار می دهد.

نسخه 256 گیگابایتی نوت 8 به صورت انحصاری در کره جنوبی عرضه می‌شود.

تا چند هفته دیگر گلکسی نوت ۸ معرفی خواهد شد ولی به لطف اخبار و شایعاتی که همیشه پیش از معرفی گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شوند، تقریبا به طور کامل با این گوشی آشنایی داریم. در جدیدترین این خبرها به نسخه ویژه‌ای از نوت ۸ اشاره شده که به صورت محدود در کره جنوبی عرضه می‌شود.

هر چه به زمان معرفی گلکسی نوت ۸ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از فبلت پرچم‌دار سامسونگ فاش می‌شود. مدتی قبل شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی نوت ۸ با حافظه‌ داخلی بالا به گوش می‌رسید و حال طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، به نظر می‌رسد که این خبر حقیقت دارد و کره‌ای‌ها قصد دارند کهکشانی جدید را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه کنند که البته این نسخه محدود به وطن سامسونگ است.

تقریبا تمامی خبرهایی که به تازگی به بیان مشخصات گلکسی نوت ۸ پرداخته‌اند، به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت برای اکثر بازارها اشاره داشتند اما این خبر جدید از وجود نسخه‌ای ویژه برای کره جنوبی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت حکایت دارد.  با توجه به این که این گوشی از میکرو SD پشتیبانی می‌کند، کاربران سایر مناطق هم از بابت ذخیره سازی داده‌ها نگرانی نخواهند داشت.

پیش از این اعلام شده بود نسخه‌ای از گلکسی نوت ۸ با نام Emperor Edition در کره جنوبی عرضه می‌شود که ممکن است این نسخه ۲۵۶ گیگابایتی همان نسخه امپراطور باشد..

کاربران عزیز می توانند در صورت تمایل از انواع گوشی های سامسونگ در سایت بهین دیجیتال مشاهده و بازدید کنند و چنانچه هر یک از گوشی ها را انتخاب کردند بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال خریداری و گوشی را درب منزل تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.