در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی در مشهد ، بهین دیجیتال ، انواع کولر های گازی سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

کولرهای گازی سامسونگ:

هنگامی که بدون هیچ انتخابی وارد بازار می شوید قبل از آن در مورد ویژگی ها و مشخصات فنی انواع کولرهای گازی  اطلاعات کسب کنید به این نکته توجه کنید که شما قرار است بیش از 500هزار تومان پول خرج کنید بنابراین اطلاعات لازم را از مرجع مورد اطمینان کسب کنید.انتخاب نوع و قدرت یک کولر گازی در ابعاد اتاق شما بسیار مهم است گاهی کاربر برای یک اتاق کوچک  کولرگازی با قدرت بالا خریداری می کند و بعد مجبور است آن را همیشه در حالت کم قرار دهدو یا از شدت سرمایش اذیت شود نکته ی مهم در کولر گازی ظرفیت سرمایشی آن هاست فروشگاه بهین دیجیتال کار شما را ساده می کند کافی ست با فروشگاه بهین دیجیتال به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید این فروشگاه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

موتور برخی کولرهای گازی ویژه مناطق گرم و مرطوب هستند و قیمت بالاتری نیز دارند مثل کولرهای گازی پیستونی تروپیکال اگر در جایی در مشهد زندگی می کنید نیازی به این کولرها ندارید پس قبل از خرید نوع استفاده را تعیین کنید تا دچار ضرر نشویدبهترین و سریع ترین و همچنین کم هزینه ترین روش خرید کولرهای گازی به صورت اینترنتی و آنلاین است فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد در  مورد نوع مناسب انواع  کولرهای گازی شمارا راهنمایی خواهد کرد .

توصیه هایی برای استفاده صحیح کولرهای گازی:

بزرگترین عامل گرم شدن اتاق ها معمولا آفتاب است این گرما به سرعت از راه شیشه و پنجره ها و به آهستگی از طریق دیوارهای خارجی وسقف به اتاق تحمیل می شود با استفاده از پرده یا کرکره ی داخلی-استفاده از سایه بان -استفاده از شیشه های رفلکس-عایق کاری سقف و دیوارهای خارجی اطراف محل می توان مقدار گرمایش تحمیلی را کاهش داد

در هنگام نصب کولر گازی بار سرمایی هوای نفوذی ممکن است بسیار زیاد باشد باز بودن پنجره باعث می شود که بخش عمده ای از توان کولرگازی صرف خنک کردن بیهوده ی هوای گرم ورودی شود که این سبب افزایش مدت کار کمپرسور و فرسودگی زود هنگام آن می گردد ضمن اینکه اتاق هم به نحو مطلوب و مورد نظر خنک نمی شود اگر درهای داخلی هم باز باشند کولرگازی به جای خنک کردن فقط یک اتاق در واقع باید چندین فضا را خنک کند.

نصب کولر گازی سازگاری بیشتر با دکوراسیون خانه های امروزی و امکان استفاده در تمامی فصول بسیاری از خانواده های امروزی را به سمت استفاده از کولرهای گازی برده است اما در کنار نکات مثبت بسیار مانند خنک شدن سریع و مطبوع هوا و جلوگیری از بالا رفتن رطوبت کولرهای گازی یک نکته منفی هم دارند وآن مصرف بالای انرژی ست.

فروشگاه بهین دیجیتال عرضه کننده انواع کولرهای گازی در مشهد و نمایندگی محصولات سامسونگ در مشهد می باشد کافی ست از طریق سایت فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال و همچنین با شماره تماس 05138929880 با ما در تماس باشید.

برای مشاهده کولر گازی های سامسونگ، لطفا به سایت فروشگاهی آنلاین بهین دیجیتال مراجعه نمایید. برخی از محصولات به شرح ذیل میباشد.

کولر گازی سامسونگ مدل 24 هزار  AR 25KSSS

کولر گازی سامسونگ 18 هزار مدل  AR 19 KSSS

کولر گازی سامسونگ 12 هزار مدل  AR 13KSSS

کولر گازی سامسونگ 9 هزار مدل AR 10KSSS

کولر گازی سامسونگ 12 هزار مدل AR 13KPSD

کولر گازی سامسونگ 24 هزار مدل  AR 25KCFS

کولر گازی سامسونگ 30 هزار مدل  AR 30KPFU

کولر گازی سامسونگ 30 هزار مدل  AR 30KPFU

 

کولر گازی سامسونگ 30 هزار مدل  AR 30KPFU

 

 

۲ دیدگاه برای “کولرهای گازی سامسونگ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.