در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع ماشین لباسشویی سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید انلاین در اختیار شما کاربران عزیز  و مشتریان گرامی قرار می دهد.

ماشین لباسشویی 12 کیلویی ادواش Add Wash سامسونگ مدل Samsung Washing Machine 

لباسشویی ادواش Add Wash سامسونگ چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد؟

بهین دیجتال شما را با خصوصیات ماشین لباسشویی های جدید ادواش Add Wash سامسونگ آشنا می کند.

زندگی پرسرعت امروزی، وسایلی را می طلبد که متناسب نیازهای کاربران و مطابق با زندگی های مدرن باشد. وسایلی که به حضور در خانه نیازی نداشته باشند و بتوان از طریق اینترنت و اتصال به وای فای، آن ها را از راه دور کنترل کرد.

ماشین لباسشویی 12 کیلویی سامسونگ مدل Samsung Washing Machine H146 با 

این دقیقا همان چشم اندازی است که شرکت کره ای سامسونگ در پیش گرفته و تولید محصولات خود را بر پایه ی آن بنا  کرده است. از جمله بارزترین نمونه های چنین محصولاتی می توان به ماشین لباسشویی‌های ادواش  Add Wash اشاره کرد که برای رفاه بیشتر زندگی این روزهای کاربران طراحی و تولید  شده اند.

ماشین لباسشویی‌های ادواش  Add Wash سامسونگ یک در اضافه دارند. این در ، در ماشین لباسشویی سامسونگ، می‌تواند تغییرات مهمی در روش شست‌وشوی منازل ایجاد کند. ادواش جدا از یک در اضافه، مشخصات دیگری هم دارد که با خرید ماشین لباسشویی ادواش می توانید سبک زندگی خور را تغییر دهید.

زمانی شستن لباس‌ها تنها نمایان‌گر تمیزی و پاکیزگی بود، اما در عصر اکنون  علاوه بر تمیزی و پاکیزگی، شست‌وشوی لباس‌ها نشانگر شخصیت، سبک پوشش و زندگی نیز می باشد، علاوه بر این، امروزه کارایی صِرف برای لوازم آشپزخانه از جمله ماشین لباسشویی تنها دغدغه خانم و آقای خانه نیست، چرا که ظاهر و طراحی آن‌ها نشانی بر ذوق و سلیقه صاحب خانه است. .همه اینها موضوعاتی هستند که این روزها شست‌وشوی لباس و انتخاب لباسشویی مناسب را مشکل تر  از هر زمانی دیگر کرده. امروزه در عصر ارتباطات  و فناوری نوع و نحوه پوشش وظیفه دارد، بخشی از گفتار‌ها و مکالمات روزمره را به مخاطب منتقل کند. به همین دلیل  خرید ماشین لباسشویی حرفه‌ای مانند یک عطر یا ادکلن خوب و یک کفش یا کیف دستی جزو ضرورت‌های زندگی مدرن امروزی است.

متشخص، زیبا و آراسته

شست‌وشوی لباس امروزه تنها به باز کردن در لباس‌‌شویی و گذاشتن لباس‌ها و فشردن دکمه آغاز شست‌وشو خلاصه نمی‌شود. لباس‌های متفاوت نیازمند شست‌وشوی متفاوتی هستند و باید از مواد شوینده متفاوتی برای شست‌وشویشان استفاده کرد. باید همه چیز طبق برنامه و روی اصول پیش برود تا خروجی نهایی لباسی باشد که به همان کیفیت روز خرید باقی بماند. سامسونگ به خوبی این حساسیت کاربران ایرانی را درک کرده و به همین دلیل ماشین لباسشویی ادواش (AddWash) را به آنها ارائه داده است. ادواش یک ماشین لباسشویی به تمام معنای شست‌وشوست و به‌ خوبی می‌داند که باید با هر یک از لباس‌ها چگونه رفتار کند و برای هر یک برنامه‌ای خاص  دارد.

۱۸ حالت شست‌وشوی مختلف به کاربراین  امکان  را می‌دهد بهترین حالت شست‌وشو را برای لباس‌های خود انتخاب کنند. این یعنی لباس‌ها به بهترین نحو شسته می‌شوند .

اما این فقط کافی نیست. ادواش ویژیگی دیگر هم دارد. این ویژیگی به  آشپزخانه، یعنی جایی که ادواش در آن قرار می‌گیرد، برمی‌گردد. ظاهر زیبا و خاص ادواش جلوه‌ای متفاوت به آشپزخانه می‌بخشد.

هم به آشپزخانه ظاهری زیبا و خاص می‌دهد و هم شیک بودن را به داخل خانه و تار و پود چیدمان آن تزریق می‌کند.

بی دغدغه، با برنامه با طعم آرامش

ادواش فراتر از ماشین‌های لباس‌شویی موجود در بازار است، حتی شاید فراتر از یک ماشین لباس‌شویی. تکنولوژی حباب‌ساز (Eco-bubble) آن باعث می‌شود تا مواد شوینده بدون کوچک‌ترین آسیبی به بهترین شکل ممکن به بافت البسه و پارچه‌ها نفوذ کند و آن‌ها را با بالاترین کیفیت بشوید. بدون این که صاحب خانه نگران باقی ماندن لکه سفید مواد شوینده روی لباس را داشته باشد یا از لک انداختن چربی‌ها و سایر لکه‌های کثیفی رو لباس ها نگران باشد.

شرکت سامسونگ ، ماشین لباسشویی ادواش را برای زندگی مدرن و پرسرعت امروزی طراحی کرده است. این شرکت نیازهای کاربران را سنجیده و متناسب با این نیازها بهترین لباسشویی را تولید و وارد بازار کرده است.. برای شستن لباس‌ها نیازی به حضور خانم یا آقا در خانه نیست، برای شستن‌ فقط کافی است،  لباس‌ها را در داخل دیگ الماسه ادواش قرار داد و از خانه بیرون رفت. اتصال ادواش به وای‌فای (مدل H147) باعث می‌شود تا آقا و خانم خانه برنامه شستشو رو بیرون از خانه ، در حین یک مهمانی  یا از سرکار کنترل و طوری برنامه ریزی کنند که با برگشت به خانه، کار ماشین لباسشویی ادواش نیز به پایان رسیده باشد.کاربران در صورت تمایل می توانند با خرید ماشین لباسشویی ادواش از امکانات این ماشین لباسشویی برخوردار شوند.

سرعت آب‌کشی ادواش تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه بالا می‌رود، بدون اینکه شما صدای شستشو را حس کنید. این یعنی می‌توان حتی در هنگام حضور در خانه و کنترل شستشو در داخل خانه پس از شروع فرآیند شستشو، در آرامش کامل استراحت کرد ، در حالی که ادواش مشغول شستن و خشک کردن لباس‌هاست.

ماشین لباسشویی ادواش Add Wash  تنها یک وسیله برای شستن لباس ها نیست.یک سبک خاص زندگی هست برای کسانی طراحی شده که به زندگی خود اهمیت می دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.