در حال بارگزاری ...

فروشگاه بهین دیجیتال نمایندگی فروش دوربین های المپوس در مشهد:

شرکت المپوس یک دوربین مقاوم جدید را در محصولات خودبه کاربران معرفی میکند واین دوربین پیشرفته  که سال قبل وارد بازار شده بود به این دلیل مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است که  دارای  لنزی با دامنه ی زوم 105-21 میلیمتری دارد.از حسگر 16 مگاپیکسلی برخوردار است و دارای صفحه نمایش 3اینچی با رزولوشن 920000 نقطه است که 11برابر روشن تر شفاف تر و واضح تر از صفحه نمایش دوربین های قبلی ست این دوربین که Stylus tough TG870 نام دارد در حقیقت یک دوربین ورزشی است.

امکاناتی که این دوربین در مقایسه با دوربین های پیشین قادر است انجام دهد:

  • در کمتر از 10ثانیه موقعیت مکانی را یافته و ثبت می کند
  • مجهز به فن آوری GPS
  • امکان اتصال به WiFi
  • حالتLive Composite  حالت فیلم برداری و عکاسی در شب
  • تا عمق 15متری ضد آب

تا ارتفاع 2متری ضد ضربه و تا دمای -10ضد یخ زدگی

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال با خرید آنلاین این محصول را در اختیار کاربرانی قرار می دهد که با در نظر گرفتن نوع کیفیت این محصول در مقایسه با دوربین های قبلی وبا در نظر گرفتن مناسب ترین قیمت آن را انتخاب می کنند .

کاربران عزیز و گرامی در صورت تمایل میتوانند از محصولات المپوس که انواع دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال المپوس از قبیل. دوبین  المپوس مدل SP-820 -دوبین المپوس مدل TG320-دوربین المپوس مدل TG-620- -دوربین المپوس مدل VR-360- دوربین المپوس مدل VG-180در سایت بهین دیجیتال موجود میباشد بازید کنند و همچنین میتوانند هر دوربینی را که انتخاب کردند به صورت خریدآنلاین و خرید اینترنتی انجام دهند و این محصول را رایگان درب منزل تحویل بگیریند.
فروشگاه اینترنتی بهین دیجتال همواره میکوشد تا با خدمات خوب و عالی رضایت شما سروران را جلب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.