در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع ماشین لباسشویی های سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما کاربران عزیز و مشتریان گرامی قرار می دهد.

خرید ماشین لباسشویی های سامسونگ با ضمانت نامه سام سرویس

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ برای استان خراسان بصورت حمل رایگان درب منزل تحویل داده می شود و برای دیگر استانها بصورت پس کرایه ارسال می شود که مشتری هنگام تحویل ماشین لباسشویی کرایه را پرداخت می کند.

شستشوی ساده تر و لکه زدایی بهتر با ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

پیش شستشوی ساده و راحت تر با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

این ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا به سیستم ( شستشوی 2 گانه فعال ) مجهز می باشد که دارای یک سینک اختصاصی است و فضای راحت و منحصر به قرد برای شستشوی دستی لباسهای ظریف همراه با شستشوی اولیه لباسهای بسیار کثیف را برای کاربر فراهم می سازد.با این سیستم بانوی منزل می تواند لباسهای کثیف و چرک دار را بصورت جداگانه پیش شستشو کند.

این ماشین لباسشویی سامسونگ به یک موتور جت آب داخلی در جداره سینک مجهز است که روشن و خاموش شدن آن با فشار یک دکمه انجام می شود.با این سیستم در ماشین لباسشویی سامسونگ در آب صرفه جویی شده و آب باقیمانده در سینک را می توان برای شستشوی لباسها در سینک اصلی زیرین ماشین لباسشویی استفاده کرد.

کاربران عزیز و مشتریان گرامی برای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ می توانند روی لینک زیر کلیک کنند و انواع ماشین لباسشویی های سامسونگ را در فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال مشاهده کنند.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ مدل WA14BW با ضمانت نامه سام سرویس

 

ماشین لباسشویی 13 کیلویی سامسونگ مدل Samsung Washing Machine WA18 با ضمانت نامه سام سرویس

ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ مدل Samsung Washing Machine P1490

ماشین لباسشویی 9 کیلویی ادواش Add Wash سامسونگ مدل Samsung Washing Machine P1494

ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل Samsung Washing Machine WA16 با ضمانت نامه سام سرویس

 کاربران عزیز در صورت تمایل و انتخاب ماشین لباسشویی سامسونگ می توانند بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال خریداری و ماشین لباسشویی سامسونگ را درب منزل تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.