در حال بارگزاری ...
دوربین کاسیو -بهین دیجیتال

فروشگاه بهین دیجیتال نمایندگی فروش دوربین های کاسیو:

عکاسی با کاسیو با کیفیت بالا حتی درسخت ترین شرایط

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد خرید  اسان و انلاین و اینترنتی را برای کاربران ارجمند و گرامی فراهم کرده است تا بدون اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه به بهترین انتخاب خود دست پیدا کنند.

پنجاه و هفت سال پیش در چنین روزی یعنی 1 ژوئن 1957 کمپانی معروف کاسیو (Casio Computer Co Ltd) توسط مهندس ژاپنی تادائو کاشیو که تخصص وی در حوزه تکنولوژی ساخت بود تاسیس گردید. البته پیش از این در سال 1946 نیز آقای کاشیو کمپانی دیگری را نیز ثبت نموده بود که حوزه فعالیت آن با کمپانی Casio Computer Co Ltd کمی متفاوت بود.شرکت کاسیو بعد از موفقیت در حوزه ماشین حساب‌های الکترونیکی که حتی تا کنون نیز آنرا حفظ کرده‌اند و خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها در این حوزه معرفی نموده‌اند ، توانستند موفقیت‌های زیاد دیگری را نیز در حوزه موسیقی با ارائه کیبورد‌های الکترونیکی، حوزه ساعت با ارائه ساعت های الکترونیکی و در حوزه دوربین های عکاسی با ارائه دوربین های دیجیتال و… کسب کنند.همواره کمپانی کاسیو به عنوان یکی از کمپانی های خلاق و پیشرو شناخته شده است که توانسته با ارائه محصولات خارق‌العاده و منحصر به فرد در حوزه‌هایی که در آن ها تخصص دارد نام خود را ماندگار کند.امروزه رقابت دوربین ها و شرکت های دوربین سازی بر سر ساخت دوربین هایی با مگا پیکسل بالاتر هستند ولی کاسیو با دوربین ۱٫۹ مگا پیکسلی خود کمی تعجب مخاطبان را برانگیخته است و توجیه بسیار خوبی برای استفاده از سنسور ۱٫۹ مگا پیکسلی داشته است.

دوربین جدید کاسیو عکاسی در شب را متحول می‌کند

شرکت کاسیو دوربین جدیدی با نام Exilim FR110H معرفی کرد که یک سنسور ۱٫۹ مگاپیکسلی دارد. البته وجود چنین سنسوری در یک دوربین سال ۲۰۱۶ در نوع خودش جای تعجب است و بد نیست بدانید که کیفیت آن از کیفیت دوربین نسل اول آیفون هم کمتر است؛ اما شرکت کاسیو یک دلیل منطقی برای استفاده از این سنسور داشته است. استفاده از سنسوری با پیکسل‌های کمتر به معنای داشتن سنسوری با پیکسل‌های بزرگ‌تر است. پیکسل‌های بزرگ‌تر هم نور بیشتری جذب می‌کنند و برای عکاسی در شب و محیط‌های کم نور مناسب خواهند بود. دوربین FR110H توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد و حداکثر ISO آن هم به ۵۱۲۰۰ می‌رسد.

 

دوربین‌های تولیدی کاسیو این امکان را دارند که در یک ثانیه 60 فریم عکس را ثبت و ذخیره کنند.سرعت دوربین‌های این شرکت به قدری بالا است که امکان ثبت 5 تا 6 تصویر از یک مکان را دارند و می‌توانند این تصاویر را با هم آمیخته کرده و تصویری با کیفیت  عالی از آنها بسازند. کارشناسان بهین دیجیتال معتقدند که دوربین‌های کاسیو عمر باتری بالایی داشته و با محیط زیست سازگارند. این باتری‌ها در هر بار شارژ می‌توانند از 400 تا هزار عکس را ثبت و ذخیره کنند. عکاسی متحرک یکی دیگر از تکنولوژی‌های به کار رفته در دوبین های کاسیو است که با امکاناتی شبیه به نرم‌افزار فتوشاپ، قابلیت گرفتن عکس‌های ترکیبی را به کاربرانش می‌دهد. دوربین‌های کاسیو با استفاده از امکان عکاسی هوشمند، کار عکاسی را برای کاربران مبتدی و نه چندان حرفه‌ای راحت‌تر می‌کنند و از این جهت می‌توانند با دوربین‌های نیمه حرفه‌ای یا حتی نیمه‌حرفه‌ای رقابت کنند. کمپانی کاسیو دوربین G1 را با ویژگی‌هایی مانند ضد سرما، ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه برای کاربران ماجراجو و علاقه‌مند به عکاسی در زیرآب و یا ورزشکاران پر جنب و جوش که همواره در چالش با وضعیت‌های سخت قرار دارند طراحی کرده است. بدنه ی دوربین به‌خصوص در قسمت پشتی دوربین کنترل‌های زیادی را وجود دارد که همگی آن‌ها در مقابل آب، غبار و ضربه کاملا مقاوم هستند.این دوربین درکل طراحی بسیار زیبا، اسپرت و شیکی را دارد.

کاسیو به کمک سنسور تصویر 12.1 مگاپیکسلی خود گرفتن عکس‌های بسیار باکیفیت را برای کاربران میسر ساخته. Interval Shooting یا عکاسی با فاصله‌ی زمانی ویژگی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا دوربین را بر روی عکاسی پیاپی با زمان دلخواه تنظیم کند تا دوربین به‌طور خودکار و با فاصله‌های زمانی مشخص عکاسی کند. این امکان برای افرادی که در موقعیت‌های سخت دوچرخه‌سواری یا اسکی هستند و فشردن دکمه‌ی شاتر دوربین برایشان مشکل است کاملا مناسب می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.