در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد انواع گوشی های آیفون را بصورت خرید اینترنتی و خرید انلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی قرار می دهد.

شرکت اپل در مورد باتری‌های معیوب آیفون 8 تحقیق می‌کند

با افزایش گزارشات در مورد خرابی باتری‌های آیفون 8   اپل اعلام کرده است در مورد این مسئله تحقیق می‌کند تا علت باد کردن باتری‌های گوشی جدید خود را متوجه شود.

در روزهای اخیر گزارش‌هایی از خرابی باتری‌های آیفون 8 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که کاربران این گوشی‌ را نگران کرده است. برخی کاربران اعلام کرده‌اند باتری آیفون 8 آنها باد کرده و سبب جدا شدن نمایشگر از بدنه گوشی شده است.

با افزایش این گزارش‌ها اپل اعلام کرد در مورد این مسئله تحقیق می‌کند تا متوجه علت باد کردن باتری‌های آیفون 8  شود. تحقیقات اپل مشخص خواهد کرد آیا این مشکل، همچون مشکل نوت 7، یک مشکل فراگیر است یا به صورت محدود فقط برای برخی آیفون‌ها پیش آمده است.در صورت مشکل فراگیر اپل خسارت وارده را پرداخت می کند.

یکی از کاربران، که با این مشکل مواجه شده، گفته است که زمان شارژ کردن گوشی با شارژر فابریک اپل متوجه باد کردن باتری و جدا شدن نمایشگر از گوشی شده است؛ اما کاربری دیگری گفته است زمانی که جعبه آیفون 8 جدید خود را باز کرده است متوجه جدا شدن نمایشگر از بدنه گوشی شده.

مدتی قبل نیز آیفون 8 پلاس یک کاربر تایوانی در زمان شارژ شدن آتش گرفته بود که اپل تحقیقات خود را در مورد این حادثه نیز آغاز کرده است.

در هر صورت امیدواریم به زودی نتیجه تحقیقات اپل مشخص شود تا کاربرانی که قصد خرید آیفون‌های جدید این شرکت را دارند با خیال راحت‌تراین گوشی را خریداری و از ان استفاده کنند.

 

  • مدیر
  • مهر ۱۱, ۱۳۹۶
  • 45 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.