در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد، باماهمراه باشید از آخرین اخبار گوشی های روز دنیا:

شرکت سامسونگ در چند سال اخیر توان بیشتری را بر روی بخش تلفن همراه گذاشته و در حال حاضر به عنوان پرطرف دارترین برند تلفن همراه در دنیا رسیده است در این میان رقابت عجیب اپل و سامسونگ بر سر تولید بهترین گوشی سال نیز قابل توجه است.سامسونگ ازسال ها پیش طرفدار داشته و حالا با تولید گوشی های بهتر بر جمعیت طرفداران اضافه هم شده است.تقریبا اکثر تلفن های تولید شده توسط این شرکت در ایران وجود دارد و همگی از بهترین های بازار هستند

گوشی‌های میان‌رده‌ی «سامسونگ» هر روز با نام‌ و پسوندهای جدید معرفی می‌شوند و فقط با چند تغییر کوچک در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرند.

انفجار گوشی های نوت7در سال 2016موجب شد تا کسب و کارسامسونگ در این سال آن طور که باید و شاید عالی نباشد اما در سال 2017 اوضاع متفاوت است چرا که طبق برآورد ها انتظار می رود سود عملیاتی سامسونگ فقط در سه ماهه نخست سال جاری به 9.9تریلیون رسیده است.همچنین در سه ماهه اول سال 2017 در سراسر جهان 307 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به تولید رسیده است.یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر گوشی‌ هوشمند دوربین آن است و در این بخش، پرچم‌داران سامسونگ همواره در جمع بهترین‌ها قرار داشته‌اند.

 

سنهایزریکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فناوری‌های صوتی به شمار می‌رود که زمینه اصلی فعالیت آن تولید انواع تجهیزات صوتی با کیفیت بالا، از جمله هدفون، میکروفن و ابزارهای مکالمه است.همکاری سامسونگ و سنهایزر در فناوری صدای سه بعدی در ابزارهای اندرویدی ملاحظات چشم گیری خواهد داشت.

سامسونگ حافظه یMRAMکه محتوای خود را پس از قطع الکتریسیته نیز حفظ کرده و از لحاظ سرعت تا هزار بار سریعتر از حافظه های نوع فلش معمولی معرفی شده است این نوع حافظه ها هیچ گاه دچار خرابی نمی شود باتوجه به ماهیت سریع و کم مصرف این نوع حافظه می توانند انتخاب ایده عالی برای حافظه هایی باشند که همواره ودر هرلحظه فعال هستند.

طبق گزارش های رسیده مبنی بر این است که سامسونگ قصد دارد در سال آینده از نمایشگری که در هر 4 لبه انحنا دارد را رونمایی کند.

سامسونگ اعلام کرد: نسل دوم پروسه10 نانومتری آماده تولید است

سامسونگ به گفته سامسونگ، ساختار سه‌بعدی نسل دوم پروسه 10 نانومتری بهبود یافته و در نتیجه تراشه ساخته شده این پروسه، نسبت به نسل اول از نظر عملکرد تا 10 درصد بالاتر بوده و از نظر مصرف انرژی تا 15 درصد کم‌مصرف‌تر است. البته این میزان از بهبود عملکرد را نمی‌توان خیلی زیاد تلقی کرد، ولی با توجه به کند شدن قانون مور در این اواخر، 10 درصد بهبود عملکرد نسبت به سال قبل، چندان هم بد نیست.این اقدام در صورت تحقق برای نخستین بار در صنعت رخ داده و پیشرفت چشم گیری محسوب میشود.

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد انواع گوشی های سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

کابران عزیز در صورت تمایل میتوانند از انواع گوشی های گلکسی سامسونگ در سایت ما بازدید بعمل آورند و چنانچه هر یک از گوشی های گلکسی سامسونگ را انتخاب کردنند بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین از سایت ما خریداری و کالای خود را بدون هزینه ارسال درب منزل تحویل بگیرنند.فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال همواره در تلاش است تا رضایت کامل مشتریان عزیز را بدست آورد.

گلکسی جی 3 -گلکسی جی 5 – گلکسی ای 3 (2017) – گلکسی S7 ساده – گلکسی S7 منحنی – گلکسی ای 3 (2017) – گلکسی ای 5 (2016)

گلکسی ای 5 (2017) – گلکسی ای 7 (2017) – گلکسی ای 7 (2016) –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.