در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع گوشی گلکسی سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی قرار می دهد.

طبق  هر سال قرار است شرکت سامسونگ دو گوشی تازه از سری Galaxy S  گلکسی اس را سال آینده معرفی کند. گزارش‌ها حکایت آن دارد که این غول تکنولوژی روند توسعه سخت افزارهای S9 و S9 Plus را آغاز کرده و احتمالا آن‌ها را پیش از موعد معرفی خواهد کرد.

کمپانی سامسونگ در سال جاری دو گوشی Galaxy S8 و S8 Plus معرفی و روانه بازار کرد و کارشناسان معتقدند در حال حاضر سامسونگ برای ساخت و تولید  Galaxy S9 و S9 Plus در سال 2018 آماده می‌شود. این منابع مدعی شده‌اند که این غول تکنولوژی کره‌ای روند تولید و توسعه سخت افزارهای مربوط به دوگانه پرچم‌دار تازه‌اش را هم آغاز کرده است. از شناسه نرم‌افزاری (سخت افزار استاک) این گوشی‌ها فعلا به‌عنوان G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5 یاد می‌شود و به نظر می‌رسد که به ترتیب به نسخه کوچک‌تر S9 و S9 Plus مربوط باشند. به‌عبارت‌دیگر گفته می‌شود که نسخه جهانی Galaxy S9 با شناسه SM-G960F شناخته می‌شود و شناسه داخلی همین نسخه از Galaxy S9 Plus قرار است SM-G965F باشد. ترتیب نام‌گذاری و تعریف شناسه‌ها تقریبا شبیه روند تعیین شناسه در نسل قبلی به نظر می‌رسد. همان‌طور که شناسه دو گوشی Galaxy S8 و S8 Plus به ترتیب SM-G950X و SM-G955X است.

Galaxy S8  و S8 PLUS در ماه مارس سال 2017 رسما معرفی شدند و در نیمه دوم ماه آوریل روانه بازار شدند. خبر توسعه سخت افزار  Galaxy S9  و S9 PLUS سامسونگ حالا در ماه سپتامبر ممکن است شایعه معرفی زودهنگام گوشی‌های مذکور را بیش‌ازپیش قوت بخشد. هوادارن سامسونگ همچنان منتظر ورود GALAXY S9 و S9 PLUS می باشند.سامسونگ معمولا گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S را اواخر زمستان یا اوایل فصل بهار و معمولا در خلال کنفرانس جهانی MWC رسما معرفی می‌کند. البته این روال در سال جاری احتمالا به خاطر مشکلی که برای گوشی Galaxy Note 7 پیش آمد، با تأخیر مواجه شد. این‌طور به نظر می‌رسد که سامسونگ برای جبران مشکل Note 7، زمان بیشتری را برای طراحی و توسعه خانواده Galaxy S8 صرف کرد تا به کاربران نشان دهد دو پرچم‌دار تازه‌اش کاملا بدون نقص هستند. هنوز مشخص نیست آیا این غول تکنولوژی قصد دارد دوباره به جدول زمانی معمولش در معرفی گوشی‌های خانواده S بازگردد یا خیر. از طرفی آغاز استراتژی توسعه سفت افزار خانواده S9 دقیقا با برنامه معرفی معمول این سازنده همگام به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود خانواده Galaxy S9 سامسونگ با توجه به کشور عرضه‌شان از پردازنده‌های کوالکام اسنپ‌دراگون 845 یا اگزینوس 9810 قدرت بگیرند و 6 گیگابایت رم داشته باشند. همچنین حافظه داخلی حداقل 64 گیگابایت برای نسل تازه این سری پیش‌بینی شده است. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ اخیرا Galaxy Note 8 را معرفی کرده است و خانواده تازه S9 هم احتمالا مانند آن به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز می‌شوند و از طراحی زیبای بدون حاشیه در پنل جلو بهره می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.