در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنی بهین دیجیتال انواع کولر های گازی سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا بیشتر مردم از گرم شدن هوا چندان راضی نیستنن و احساس گرما میکنن و خیلی سریع سراغ کولر می روند تا از سرمای ان لذت ببرند.و ما باید دقت داشته باشیم که هر کدام از لوازم خانگی که در اختیار داریم برای عمر بیشتر و بهره وری بالاتر نیاز به مراقبت و سرویس دارد که اگر همین مراقب ها انجام نشود دستگاهها آسیب می بینند و احتیاج به تعمیر پیدا میکنند و گاهی مجبور می شویم که با یه دستگاه نو جایگزین کنیم.

پس با ما همراه شوید و با آموزش ساده  ، کولر گازی منزلتان را سرویس کنید تا بعدا مجبور به پرداخت هزینه تعمیر کولر نشوید.

برای سرویس کولر ابتدا دوشاخه برق را از پریز جدا کنید و اگر فیوز جداگانه دارد  فیوز را قطع کنید و اگر چنانچه نمی دانید فیور کولر کدام هست ، کولر را روشن کنید و به ترتیب فیوز ها را قطع کنید تا زمانی که کولر خاموش شود.

مرحله دوم:

در این قسمت میبایست سرویس پنل داخلی را انجام دهید.برای این کار باید قاب جلوی پنل را باز کنید 2 عدد قیلتر را بیرون بیاورید و سپس با فشار آب تمیز بشویید به نحوی که گرد و غبار و چریی روی آن باقی نماند.

فیلتر های کثیف و مسدود شده مانع از گردش نرمال هوا شده و به ظور قابل توجهی بهر وری کولر را پایین می آورد. با تمیز نگه داشتن فیلتر ها می توان مصرف انرژی را تا میزان 15 درصد پایین اورد

سپس سنسور کولر را بیرون کشیده و تمیز کنید وبعد در جای خودش قرار دهید.این سنسور وظیفه دارد تا به برد فرمان دهد تا دما را تنظیم کند و اگر کثیف باشد اختلالاتی به برد کولر شما وارد میکند.

مرحله سوم:

شستن فین ها یا کویل ها میباشد. کویل ها مانند رادیاتور ماشین عمل می کند و همیشه باید تمیز باشد تا با هوا ی بیرون به خوبی در ارتیاط باشد تا هوا را خنک کرده و از کویل ها به اطاق منتقل کند.شما می توانید با آب پاش روی کویل ها آب بپاشید و هنگامی که خیس شد بعد با یک برس یا مسواک از بالا به طرف پایین بکشید تا گرد و خاک آن بخوبی پاک و تمیز شود و چنانچه کولر نزدیک آشپزخانه قرار دارد به دلیل پخت و پز کویل ها چرب شده مه در ایصورت میباست با استفاده از اسپری گار پاک کن رو کویل ها اسپری کنید و یک ساعت صبر کنید تا چربی ها نرم شده و سپس با فشار آب و برس از بالا به طرف پایین بکشید تا حسابی تمیز و براق شوند.این کار راندمان کولر بالا می رود.

حتی شما می توانید با بخار شوی این کار را نجام دهید . اول اسپری گاز پاک کن را روی کویل ها اسپری کنید و بعد از یک ساعت با استفاده از بخار شوی کویل ها را تمیز وبراق کنید.

در فصل زمستان روی اطاقک بیرونی  کولر را بپوشانید تا از سرما و برف و باران  در امان باشد . برق کولر را قطع کنید.  همچنین می توانید فیلتر و کویل ها را تمیز کرده که برای سال اینده کولر اماده به کار باشد.

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال بهترین ها را برای شما آرزو می کند.

یک دیدگاه برای “روش سرویس کولر های گازی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.