در حال بارگزاری ...

فروشگه اینترنتی بهین دیجیتال انواع گوشی سونی را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی قرار می دهد.

راهنمای خرید گوشی سونی برای کاربرانی که با لب تاپ یا کامپیوتر و یا تبلت وارد سایت شده اند.

برای مشاهد گوشی های سونی کاربران عزیز وارد سایت بهین دیجیتال شده و بعد از ان در قسمت نوار سبز رنگ بالا ، دسته بندی محصولات را مشاهده می کنند. موس را روی ان نگه داشته و در قسمت راست محصولات بهین دیجیتال را مشاهده میکنند که اولین گزینه کالای دیجیتال را مشاهده می کنند.بعد از آن موس را روی کالای دیجیتال برده و در سمت چپ کالاهای دیجیتال بهین دیجیتال برای شما نمایش داده می شود .اولین گزینه گوشی موبایل می باشد که موس را روی آن کشانده و پنجره ای برای شما در سمت راست باز شده که انواع برند های گوشی را شما مشاهده می کنید.سومین گزینه در سمت راست سونی هست که روی ان کلیک کرده و وارد صفحه گوشی های سونی می شوید.بعد از ان هر گوشی را که مورد دلخواه شما بود را کلیک کنید تا مشخصات گوشی برای شما نمایان شود.

راهنمای خرید گوشی های سونی برای کاربرانی که با گوشی های هوشمند وارد سایت می شوند.

بعد از اینکه وارد سایت بهین دیجیتال شدید 2 نوار سبز رنگ در قسمت بالای دستگاه خود مشاهده می کنید.

در نوار سبز دوم سمت راست شما دسته بندی مشاهده می کنید روی آن کلیک کنید و محصولات برای شما نمایش داده می شود .گزینه اول کالای دیجیتال را می بینید و مقابل ان علامت مثبت و یا همان علامت جمع .رو ان کلیک کنید . کالاهای دیجیتال برای شما نمایان می شود.گزینه اول شما گوشی موبایل را مشاهد می کنید و مقابل  ان همان علامت مثبت را می بینید.روی مثبت کلیک کنید و برند های گوشی موبایل برای شما نمایان می شود.سومین گزینه سونی هست که روی ان کلیک کنید . در این موقع شما وارد صفحه گوشی های سونی می شوید . حال با کلیک بر روی هر یک از گوشی مورد دلخواه خودتان مشخصات همان گوشی برای شما نمایان می شود.

بهین دیجیتال هموراه می کوشد تا رضایت شما کاربران و مشتریان عزیز را فراهم آورد.

بخشی از گوشی های سونی موجود در سایت بهین دیجیتال برای شما در ذیل این متن ثبت شده که با کلیک بر روی آن وارد صفحه همان گوشی می شود.

گوشی سونی اکسپریا ال 1 Sony Xperia L1 با گارانتی اصلی

گوشی سونی اکسپریا ای 5 Sony Xperia E5 با گارانتی اصلی

گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 1 Sony Xperia XA1 با گارانتی اصلی

گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس Sony Xperia XA1 Plus با گارانتی اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.