در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع پاوربانک را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی  قرار می دهد.

خرید پاوربانک شیائومی با گارانتی رایانه همراه و گارانتی تعویض

امروزه پاوربانک یا شارژز همراه یکی از دستگاهای ضروری برای افرادیست که ساعات زیادی را در بیرون از منزل هستند.چرا که باتری گوشی های هوشمند به دلیل استفاده از اپلیکیشن ها و سایر برنامه ها جوابگوی نیاز کاربران نیست و مشکل شارژ باتری تبدیل به یک معضل برای کاربران شده است.و طبق آمار از هر 3 نفر دارنده گوشی هوشمند همراه یک نفر از شارژ گوشی ناراضی می باشد.

باتری پاوربانک

قسمت اصلی پاوربانک باتری است و باتری های بکار رفته در آن کیفیت ، کارایی و طول عمر پاوربانک را مشخص می کند.

ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی پاوربانک

در پاوربانک ها 2 نوع ظرفیت اسمی و واقعی شاهد هستیم. برای مثال یک پاوربانک 10000 میلی آمپری ، 10000 میلی آمپر ظرفیت اسمی و 7000 میلی آمپر ظرفیت واقعی پاوربانک می باشد. بخشی از فضای باتری خالی می ماند تا باتری طول عمر بیشتری داشته باشد.

حمل و نقل پاوربانک

وزن و اندازه پاوربانک به ظرفیت پاوربانک بستگی دارد هر چه ظرفیت پاوربانک بالاتر باشد به طور طبیعی وزن و اندازه پاوربانک هم افزایش پیدا می کند. اگر بیشتر ساعات روز را بیرون از منزل و محل کار خود هستید و وسیله شخصی ندارید بهتر است از پاوربانک 10000 میلی امپر استفاده کنید.چون سبک تر و ظریف تر می باشد و به راحتی در جیب لباس و یا کیف جای می گیرد و چنانچه حمل و نقل پاوربانک بزرگ تر و سنگین تر برای شما مشکلی به وجود نمی اورد بهتر است از پاوربانک های بالای 10000 میلی آمپر استفاده کنید.

عمر پاوربانک و نگهداری آن

پاوربانک یک وسیله الکترونیکی می باشد و در طی چند سال استفاده بطور طبیعی کارایی اولیه خود را از دست می دهد. همچنین طرز نگهداری پاوربانک خیلی مهم است. تا ظربه به ان وارد نشود چرا که به سلول های باتری پاوربانک آسیب می رسد و سبب می شود عمر باتری کاهش یابد..پاوربانک ها را نباید در محیط های خیلی سرد و یا خیلی گرم نگهداری کرد . یک پاوربانک در صورت استفاده صحیح از آن حدود 20000 بار شارژ و دشارژ عمر دارد. بهتر است از پاوربانک حداقل یک بار در طول هفته از آن استفاده کنید تا باتری کاملا خالی شود و سپس آن را شارژ کنید تا به باتری پاوربانک صدمه وارد نشود.

خدمات پس از فروش پاوربانک

بعضی از پاوربانک های موجود در بازار ، خدمات پس از فروش خوبی دارد. و در صورت از کارافتادن باتری درون پاوربانک و یا خرابی دستگاه یک پاوربانک نو از نمایندگی تحویل بگیرید. در نتیجه حتما پاوربانکی تهیه و خریداری کنید که گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد.

برند و سازنده پاوربانک

پاوربانک های زیادی در بازار وجود دارد که با قیمت های مختلف و برند های ناشناخته .در واقع پاوربانک های این شرکت ها تولید کمپانی مورد نظر نیست و شرکت دیگری به سفارش ان اقدام به تولید پاوربانک می کند. بهتر است به برند ها هنگام خرید توجه بیشتری داشته باشید.از بهترین برند های پاوربانک می توان شیائومی ، رموس ، ال جی و سامسونگ اشاره کرد.

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانند از طریق لینک زیر پاوربانک های شیائومی را مشاهده نمایند و چنانچه هر یک از پاوربانک ها را انتخاب کردند بصورت خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال خریدار ی و پاوربانک را درب منزل تحویل بگیرند.

پاور بانک (شارژ همراه) شیائومی با ظرفیت V210000 میلی آمپر در ساعت

پاور بانک شیائومی (شارژر همراه) با ظرفیت 16000 میلی امپر ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.