در حال بارگزاری ...

اگر به تازگی یک اپل واچ خریده‌اید یا از افراد خوش‌شانسی هستید که یک اپل واچ را هدیه گرفته‌اید، مطمئنا دقیقا نمی‌دانید که باید چگونه آن را راه‌اندازی کرده و از این گجت زیبا استفاده بهینه به عمل آورد. ما در این مقاله قصد داریم که به راهنمایی شما عزیزان بپردازیم و در واقع مراحل استفاده بهینه از برخی قابلیت‌های اپل واچ را خدمت شما معرفی کنیم. در فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال همراه ما باشید.

 

به روز رسانی سیستم عامل و تعیین برخی پارامترها

اگر یک اپل واچ در اختیار شما قرار دارد توصیه می‌کنیم که در اولین قدم سیستم عامل Watch OS آن را به روز رسانی کنید. با به روز رسانی سیستم عامل ساعت هوشمند مورد نظر، عملکرد مجموعه دقیق‌تر خواهد شد و برخی ویژگی‌های جدید نیز به گجت مورد نظر افزوده می‌شوند.

در قدم دوم باید تعیین کنید که ساعت خود را در دست چپ می‌بندید یا دست راست! در ساعت‌های سنتی نیازی به تعیین این امر وجود نداشته و هر فرد با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانست ساعت خود در دست چپ یا راست خود ببندد. اما ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ این چنین نیست و به منظور استفاده بهینه از آن باید تعیین کنید که قصد دارید گجت را در کدام دست خود بسته و از آن استفاده کنید.
نکته بعدی مربوط به دستبند این ساعت هوشمند است. اپل واچ از نظر دستبند شامل دو نسخه 32 و 42 میلیمتری می‌شود. همچنین از نظر رنگ هم این ساعت هوشمند شامل نسخه‌های متنوعی است. به منظور خرید دستبندهای مختلف و متنوع ارائه شده برای اپل واچ نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف وجود ندارد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید نسخه مورد نظر خود را برای ساعت هوشمندتان انتخاب کنید.
در مرحله بعدی باید نسبت به شخصی‌سازی ظاهر اولیه ساعت هوشمندتان وارد عمل شوید. ظاهر ساعت را اصطلاحا با واژه واچ فیس (Watch Face) می‌شناسیم. اپل واچ به طور پیش فرض شامل چندین نوع مختلف از واچ فیس‌ها می‌شود که برخی از آن‌ها قابل شخصی‌سازی نیز هستند. به عنوان مثال شما می‌توانید یک واچ فیس پیش فرض ارائه شده در اپل واچ را انتخاب کرده و رنگ بخش‌های مختلف آن را تغییر دهید. در اپل واچ امکان استفاده از انیمیشن‌هایی با نام complication نیز ارائه شده که شاید بتوان آن‌ها را شبیه به ویجت دستگاه‌های اندرویدی دانست. شما می‌توانید از این قابلیت به منظور نمایش وضعیت آب و هوا، تقویم و… بر روی ساعت هوشمندتان استفاده کنید. همچنین سیستم عامل Watch OS 2.0 قابلیت پشتیبانی از کامپلیکیشن‌های (complications) سوم شخص را نیز به همراه دارد.

کاربران عزیز برای مشاهده ساعت های اپل واچ روی لینک های زیر کلیک کنید.

اپل واچ سری 1 . Apple Watch 42 MM Gold/COCOA

اپل واچ سری 1 طلایی. Apple Watch 38 MM Gold

اپل واچ سری 1. Apple Watch 38 MM Rose

اپل واچ سری 1. Apple Watch 42 MM Sport Black

اپل واچ سری 2 . Apple Watch2 38 Rose

اپل واچ سری 2 طلایی. Apple Watch2 42 Gold

اپل واچ سری 2 نایک پلاس.Apple Watch Naik 42 Black

اپل واچ سری 2 نایک پلاس.Apple watch nike 38 Gold

اپل واچ سری 2 نایک پلاس.Apple Watch2 nike Black Volt

اپل واچ سری 2. Apple Watch2 42 Rose Gold

 

یک دیدگاه برای “راهنمای جامع استفاده از ساعت اپل واچ (Apple Watch)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.