در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع مایکروفر های سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی قرار می دهد.

بهین دیجیتال خرید مایکروفر سامی 14 را به شما پیشنهاد می کند.

پخت و پز به روش جدید و سریع با خرید مایکروفر سامی 14 (  SAMI14 )

مایکروفر سامی ۱۴

پخت و پز به روشی جدید و سریع تر با خرید مایکروفر سامی 14

فناوریHotBlast™ روشی جدید در پخت و پز است که مدت زمان پخت و پز را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. هوای داغ از طریق حفره های متعدد بصورت مستقیم روی غذا دمیده شده وضمن پخت یکنواخت غذا بیرون آن ترد شده ولی داخل آن آبدار می‌ماند.

خرید مایکروفر سامی 14

مایکروویو سامسونگ مدل SAMI 14T با ضمانت نامه سام سرویس

 حرارت بیشتر

با تعبیه Power Grill Dou (موتور دوگانه گریل) در آن امکان لذت کامل از غذاهای گریل برای شما در زمان کوتاهتر فراهم شده است. سیستم گریل گسترده و ابتکاری آن توان بیشتری را (حداکثر 2250 وات) با توزیع یکنواخت تر تولید می‌کند.

خرید مایکروفر سامی 14

مایکروویو سامسونگ مدل SAMI 14T با ضمانت نامه سام سرویس

 غذای سرخ ‌شده سالم‌ تر

بدون نیاز به سرخ‌کن، از غذای سرخ‌شده سالم‌ لذت ببرید. در فناوریSLIM FRY™، سیستم گریل با گردش هوای گرم تلفیق گردیده تا غذای شما هم از داخل و هم از بیرون تنها با لایه‌ای نازک از روغن تُرد شود.

مایکروویو سامسونگ مدل SAMI 14T با ضمانت نامه سام سرویس

 خرید مایکروفر سامی 14

تمیز کردن آسان

محفظه داخلی آنتی باکتریال، بسیار مقاوم و ضدخش از جنس سرامیک بادوام Ceramic Inside™ بوده و به راحتی و بدون اثری از خش تمیز می‌شود. سطح صاف و صیقلی سرامیکی داخل دستگاه را می‌توان بدون نیاز به ساییدن تمیز کرد که این ویژگی موجب حفظ رنگ علیرغم مرور زمان خواهد شد.

خرید مایکروفر سامی 14

فضای بیشتر

با استفاده از “سینی گردان بزرگ (Grand Turntable)”، امکان پخت غذا در مقیاس بسیار بزرگ نیز وجود دارد. علیرغم اندازه جمع و جور این محصول، ابعاد داخلی آن افزایش یافته و به طور قابل توجهی عریض ‌تر شده است تا امکان پخت غذا در ظروف بزرگتر برایتان مهیا شود.

خرید مایکروفر سامی 14

استفاده از هر سانتیمتر از دستگاه

با عملگر «خاموش/روشن» سینی گردان این امکان را دارید که از ظروف در شکل‌های مختلف استفاده نمایید. کافی است چرخش سینی گردان را متوقف کنید تا بتوانید برای ظروف بزرگتر و مربعی شکل، از سانت به سانت فضای داخلی استفاده نمایید.

خرید مایکروفر سامی 14

تهیه ماست خانگی هر زمان که اراده کنید

به کمک عملکرد فناوری پیشرفته تخمیر، از تهیه خمیر یا ماست خانگی خود بدون نیاز به لوازم اضافی در زمان دلخواه لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.