در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال انواع گوشی گلکسی سامسونگ و گوشی آیفون را بصورت خرید آینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

کوالکام در کنگره جهانی موبایل شانگهای از حسگرهای اثر انگشت جدید رونمایی کرد که قابلیت این را دارد که زیر صفحه نمایش و هم زیر بدنه قرار بگیرد.

سالها قبل غیر قابل تصور بود که حسگرهای اثر انگشت می توانند زیر صفحه نمایش قرار بگیرند. از اوایل امسال شایعات در مورد گلکسی S 8  و آیفون اپل 8 اینگونه بر می آید که با چنین روزی فاصله زیادی نداریم.اکنون با طمینان می شود گقت که از سال آینده 2018 این چنین گوشی هایی وارد بازار خواهد شد.

کوالکام  کنفرانس خود را در شانگهای آغز کرد و حسگرهای جدید اثر انگشت را رونمایی کرد.کوالکام اعلام کرده است که اولین گوشی با حسگر در بدنه پشتی و زیر فلز و یا شیشه در اوایل سال 2018 و گوشی هایی با حسگر در زیر صفحه نمایش تابستان سال آینده میلادی وارد بازار شود. این شرکت افزود از اکتبر امسال نمونه های این حسگر را برای تولید کنندگان گوشی هوشمند ارسال می کند تا بتوانند کار بر روی ان را شروع کنند.

قرار گرفتن حسگر های اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گام بعدی تولید کنندگان گوشی های هوشمند برای خلق یک گوشی کاملا بدون حاشیه است.

کمپانی سامسونگ برای اینکه حاشیه های پرچم دار امسالش ، گلکسی S 8   اس 8 ، را حذف کند حسگر اثر انگشت را به پشت گوشی انتقال داده و دکمه HOME فیزیکی را حذف کرد که البته بعضی از کاربران از قرار گرفتن حسگر در بدنه پشتی و کنار دوربین رضایت چندانی ندارند.

 

اما کمپانی سامسونگ تنها شرکتی نیست که رویای گوشی بدون لبه را در سر می پروراند. گوشی هوشمند اسنشال که محصول شرکت نوپای اندی رابین خالق اندروید است نیز تقریبا بدون لبه طرحی شده و البته در این گوشی نیز اثر حسگر انگشت در قاب پشتی قرار گرفته است . گزارش های منتشر شده از روند تولید آیفون 8 حکایت از آن دارد که اپل قصد دارد حرکتی مشابه انجام دهد. با این حال شرکت چینی Vivo  احتمالا اولین شرکتی خواهد بود که توانسته حسگر اثر انگشت را با صفحه نمایش ادغام کند. این گوشی به احتمال خیلی زیاد همین هفته در کنگره جهانی موبایل معرفی می شود.

 

بر اساس گفته کوالکام حسگر های جدیدش را با پردازنده های اخیرا معرفی شده اسنپدراگون 660 و 630 هم خوانی دارد و بر اساس برنامه این شرکت قرار است پردازنده های آینده سری 200 ، 400 ، 600 ، اسنپدراگون نیز با این حسگر ها تطابق داشته باشند . جالب ترین نکته در این مورد آن است که کوالکام گفته حسگر های جدیدش با پردازنده های شرکت های دیگر نیز می توانند کار کنند . به نظر می رسد کوالکام قصد دارد به اولین برند در حوزه حسگر های اثر انگشت تبدیل شود .

 

بر اسای گفته معاون شرکت کوالکام حسگر های طراحی شده با نسل فعلی  اندروید و نسل های بعدی ان نیز مطابقت دارنند . حسگر های مزکور که از نوع اولتراسنویک هستنند علاوه بر تشخیص اثر انگشت قادرند ضربان قلب و جریان خون فرد را اندازه بگیرنند.

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال شما را از آخرین اخبار در حوزه لوازم خانگی و دیجیتال با خبر می کند. کاربران عزیز میتوانند از گوشی های گلکسی سامسونگ و گوشی های آیفون در سایت بازید و مشاهده کنند و در صورت انتخاب گوشی ، می توانند بصورت خرید آنلاین و خرید اینترنتی از بهین دیجیتال خریداری و درب منزل تحویل بگیرنند.

یک دیدگاه برای “حسگرهای اثر انگشت جدید کوالکام با قابلیت قرار گیری زیر صفحه نمایش”

  1. اطلاعت خوبی منتشر می کنید و خیلی مفید است. من اطلاعاتی در زمینه گوشی نداشتم و اکنون دارم مطالب شما را مطالعه میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.