در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد انواع تلویزیون های سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی قرار می دهد.

بهین دیجیتال قصد دارد در این مقاله شما را با تکونولژی HDR  آشنا کند و بهتر بتوانید در خرید اینترنتی تلویزیون تصمیم بگیرید.

ویژیگی ( High Dynamic Range )  که در دانشنامه های فارسی از آن بعنوان (( دامنه دینامیکی بالا )) یاد شده است ، در تصویر برداری و پخش تصاویر از آن استفاده می شود.

با استفاده از این تکنیک با بیشنیه کردن میزان کنتراست تصاویر و امکان ایجاد تمایز رنگ ها می توان نزدیکترین رنگ ها که در تصاویر غیر HDR  از هم قابل تشخیص نیستند برای بیننده  قابل مشاهده گردد. در این تکنولوژی از عملکرد چشم انسان و عنبیه در تنظیم نور و رنگ های ورودی به چشم الگو گرفته شده است که با تمایز دادن رنگ ها از یکدیگر دستورات را به مغز صادر می کند و باعث می شود تا فرد بتواند اختلاف رنگ های جزئی را از هم تشخیص دهد.

در تلویزیون های معمولی از تکنولوژی SDR  برای پخش تصاویر استفاده می شود. در ضبط تصاویر با حالت SDR  بیشینه روشنایی 100 nit  را می توان ضبط و پخش نمود و این بدان معنی است که بسیاری از ترکیب رنگ ها و کنتراست ها  در این روش قابل ضبط و نتیجتا پخش نیستند.

این در حالی است که تلویزیون HDR سال 2017 سامسونگ ، از بیشترین میزان روشنایی یعنی 1000 NIT  پشتیبانی می کند و امکان پخش تصاویر HDR  را میسر می سازد. قابل ذکر است که تمام تلویزیون های SUHD  سال 2017 سامسونگ دارای قابلیت HDR 1000  هستند.

کاربران عزیز و مشتریان گرامی در صورت تمایل می توانند برای خرید اینترنتی تلویزیون سامسونگ از فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال از طریق لینگ وارد و خرید تلویزیون را انجام دهند.کاربران عزیز که ساکن مشهد هستند برای خرید اینترنتی تلویزیون سامسونگ هیچ گونه هزینه ارسال پرداخت نمی کنند و رایگان درب منزل تحویل می گیرند.و برای مشتریان دیگر شهرها که خرید اینترنتی تلویزیون سامسونگ را انجام می دهند هزیزنه حمل تا درب منزل به عهده خریدار می باشد و بصورت پسکرایه ارسال می شود.

تلویزیون های سامسونگ در سایت فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال دارای ضمانت نامه سام سرویس می باشد.

صفحه اصلی

ال ای دی هوشمند 40 اینچ K6960 سامسونگ با گارانتی سام سرویس

تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 42LF62000GI با ضمانت نامه گلدیران

تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 60LF56000GI با ضمانت نامه گلدیران

تلویزیون 42 اینچ هوشمند ال جی مدل 42LF65000GI با ضمانت نامه گلدیران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.