در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد انواع تلویزیون های سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی قرار می دهد.

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانند به فروشگاه اینترنتی مراجعه و در قسمت بسته بندی و بعد لوازم خانگی ؛ تلویزیون های سامسونگ را مشاهده نمایند

تلویزیون ال ای دی سامسونگ 49 اینچ سری 5 Samsung LED 5 Series 49K5890 با ضمانت نامه سام سرویس

تلویزیون ال ای دی سامسونگ 49 اینچ سری 5 اسمارت با ضمانت نامه سام سرویس Samsung LED 5 Series 49K5950 Smar

خرید تلویزیون سامسونگ با ضمانت نامه سام سرویس در فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال

کیفیت تصویر منحصر بفرد SUHD

بیشتر تلویزیون‌ها طوری ساخته می‌شوند که فقط از مقابل به آنها می شود نگاه کرد. اما نسل جدید تلویزیون SUHD سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده است که از هر زاویه که به آن نگاه کنید شگفت انگیز  است. طراحی خلاقانه و شیک تلویزیون سامسونگ به همراه خطوط صاف و منظم در سرتاسر حتی در نمای کابینت پشت نمایشگر نقش بسته است. نه تنها هیچ پیچی در دید نیست، بلکه ساختار غنی و طبیعی صیقلی آن جلوه ای از زیبایی را به تلویزیون می‌افزاید.

تکنولوژی کوانتوم دات

در این فناوری با استفاده از ذرات بسیار ریز نیمه هادی امکان تولید گستره بیشتری از رنگ ها (بیش از 1 میلیارد رنگ) و درخشندگی بیشتر نسبت به روش های متداول در تلویزیون های دیگر بکار رفته است. کوانتوم دات در واقع نانو کریستال های ساطع کننده نور هستند که نورهای با طول موج مشخص را جذب و آن را به نور با طول موج دیگری تبدیل می کند.شرکت سامسونگ با استفاده از این تکنولوژی و فناوری روز در تلویزیون های 2016 خود توانسته به رنگ های واقعی و طبیعی همان گونه که در طبیعت هستند، دست پیدا کند.

ذرات کوانتوم دات اساساً ذراتی بی‌نهایت ریز هستند که بسته به اندازه‌شان، رنگ‌های متفاوتی را از خود بروز می‌دهند. وقتی آبرنگ را در آب زلال بریزید، جذاب‌ترین رنگ ممکن ایجاد می‌شود. تلویزیون SUHD از کوانتوم دات به عنوان منبع نور برای تولید خالص‌ترین رنگ استفاده می‌کند که عملکردش شبیه همان آب زلال است؛ یعنی رنگ‌هایی بسیار دقیق و شفاف را حاصل می‌کند و وقتی تکنولوژی با پنل‌های 10 بیتی تلفیق می‌شود، آنگاه قابلیت نمایش رنگ تلویزیون شما 64 برابر تلویزیون‌های معمولی است. این صفحات نانو کریستالی بر روی لایه نور پس زمینه اضافه می شوند و نور پس زمینه را دریافت و با استفاده از کریستال ها نور را شکسته و رنگ های با طیف رنگی گسترده تر و غنی تر را تولید کند

پنل فوق مشکی (Ultra Black)

بیشتر کاربران در محیط های نسبتا پر نور از تلویزیون  خود استفاده می کنند. در تحقیقات انجام شده آمده است که همه مردم نمی توانند نور منزل و محیط مورد نظر را کم کرده تا از یک تصویرعالی بهرمند شوند. نور های غیر طبیعی منعکس شده از تلویزیون، باعث کاهش کیفیت تصویر و در نتیجه آسیب رساندن به چشم می گردد. بنابراین حتی اگر در اتاقی با نور شدید خورشید در حال تماشای تلویزیون هستید، همچنان می‌توانید تک‌تک جزئیات را احساس کنید، زیرا خبری از انعکاس محیط اطراف شما بر روی تصویر نخواهد بود که حواستان را پرت کند.

کمپانی سامسونگ در تولید این تکنولوژی از “چشم پروانه” الهام گرفته است. نسل جدید پنل های SUHD می توانند علاوه بر تلویزیون در تجهیزات دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرند. سامسونگ شیارهایی را درون پنل های جدید SUHD سال 2016 طراحی کرده است. به کمک این ویژیگی، پنل تلویزیون نورهای اضافی و انعکاسات نور را جذب و یا منحرف می سازد وتصویر بی نظیر را برای بیننده رقم می زند.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ 49 اینچ سری 6 اسمارت با ضمانت نامه سام سرویس Samsung LED 6 Series 49K6960 Smart

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.