در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد انواع تلویزیون سامسونگ را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی قرار می دهد.

کاربران عزیز می توانند وارد فروشگاه شوند و در قسمت بسته بندی کالا ها انواع تلویزیون های سامسونگ را مشاهد کنند.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ 49 اینچ سری 6 اسمارت با ضمانت نامه سام سرویس Samsung LED 6 Series 49K6960 Smart

خرید تلویزیون سامسونگ با ضمانت نامه سام سرویس در فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال

تکنولوژی HDR در تلویزیون های سامسونگ

واژه HDR (High Dynamic Range) مخفف «دامنه دینامیکی بالا» است، در این فناوری با الگو گرفتن از ساختار چشم انسان در تنظیم نور باعث می شود بیشترین جزییات در تصاویر و نزدیک ترین حالت رنگی نزدیک به واقعیت و طبیعی برای شما قابل مشاهده باشد. این ویژگی که در بیشتر تلویزیون های 2016 سامسونگ با بهینه سازی کنتراست و بهبود درخشش در تصاویر، امکان مشاهده جزئی ترین اختلاف رنگ ها را میسر می سازد، در تلویزیون های SUHD با نام HDR1000 و در تلویزیون های UHD برتر (Premium) تحت عنوان HDR Premium می توان نام برد.

تلویزیون ها برای دریافت نشان Ultra Premium نیازمند 4 ویژیگی زیر هستند.

1- حداقل روشنایی 1000 نیت

2- عمق رنگ 10 بیتی در پنل

3- پشتیبانی کامل از HDR

4- حداقل رزولوشن 4K/UHD

در تلویزیون‌های SUHD، فناوری HDR 1000 بازه‌ای وسیع از درخشندگی را ارائه می‌دهد، به طوری که می‌توانید جزئیات را حتی در پرنورترین و تاریک‌ترین نقاط تصویر مشاهده کنید. در این مدل تلویزیون سامسونگ در واقع آنچه که شما در دنیای واقعی مشاهده می کنید می بینید .

یکی از عوامل اصلی یک تصویر عالی و مطلوب ، کنتراست بالای آن است و این دقیقآ یعنی مشکی عمیق تر وسفید روشن تر و دقت رنگ یا همان نزدیک بودن رنگهای نمایش داده شده در تصویر به نسخه موجود آن در طبیعت است. اما همه تلویزیون‌های HDR در یک سطح نیستند. آنچه شما احتیاج دارید آن تلویزیونی است که سطوح بالاتری از شفافیت را ایجاد کند. تکنولوژی HDR در تلویزیون SUHD دقیقاً آن عملکرد را دارد، به طوری که بیشینه روشنایی برابر 1000 نیت است و این  باعث شده تا همه فیلمهای تولید شده با فرمت HDR 10 و روشنایی 1000 نیت

طراحی 360 درجه در تلویزیون های سامسونگ

 

شرکت سامسونگ به شیوه ای نوین از طراحی تلویزیون اشاره کرده است که اصطلاحا بدان “طراحی 360 درجه” (360 Design) گفته می شود. منظور از طراحی 360 درجه در تلویزیون های 2016، به کارگیری ظرافت و زیبایی در طراحی تمام وجوه و ابعاد تلویزیون است. یعنی امسال نه تنها به طراحی قاب، پایه و پنل تلویزیون توجه شده است بلکه رعایت زیبایی در طراحی کابینت پشت تلویزیون نیز لحاظ گردیده است. اگر دقت کرده باشید در اکثر منازل تلویزیون را معمولاً پشت به یک سطح برای مثال پشت به پنجره و یا پشت به دیوار قرار می دهند و دلیل این امر هم خیلی پیچیده نیست و آن ظاهر شلوغ، نازیبا و پر از سیم تلویزیون های معمول است. خرید تلویزیون  سامسونگ با به کارگیری طراحی 360 درجه و حذف زوائد (از جمله پیچ ها، شیارهای تهویه و …) از کابینت پشت تلویزیون، تلویزیون های 2016 سامسونگ قابل نصب در هر مکانی از منزل هستند .

تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55 اینچ سری 5 Samsung LED 5 Series 55K5890 با ضمانت نامه سام سرویس

تلویزیون ال ای دی سامسونگ 49 اینچ سری 5 Samsung LED 5 Series 49K5890 با ضمانت نامه سام سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.