در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد انواع برد هوشمند سیترو را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی قرار می هد.

 

برد هوشمند سیترو مدارس

در عصر کنونی  بسیاری از سطوح آموزشی از  مهد کودک ها  گرفته تا دانشگاه‎ها وحتی در اتاق جلسات و  سالنهای کنفرانس  و همایش ها استفاده از برد هوشمند رایج شده است. با توجه به  دستورالعمل های سازمان آموزش و پرورش ، آموزشگاهای زیادی به این تخته های مدرن مجهز شده‎اند. استفاده از نرم‎افزارها و محتواهای آموزشی مخصوص بردهای هوشمند، کاربرد آنها را افزایش داده و کمک شایانی به موفقیت بردهای هوشمند  و ارتقای سطح آموزش کرده است.

برد های هوشمند، امکانات آموزشی بسیار متنوعی را ایجاد می‎کنند. استفاده از برد هوشمند، محیط کلاسها را تعاملی و مهیج می‎کند، عملکرد دانش‎آموزان را بهبود می‎دهد، همکاری و تعامل دانش‎آموزان را بالا می برد، فرآیند یادگیری دانش آموزان را بسیار سریع تر می کند و شور و شوق فراوانی به کلاس می آورد . بنابراین در صورتی که ظرفیت ها و امکانات متنوع بردهای هوشمند به درستی استفاده شود، این ابزار آموزشی می یتواند مورد اقبال و توجه بیشتر دانش آموزان و دانشجویان قرار گیرند. در این خصوص می توان به استفاده از  شبیه سازها و انیمیشن های مفید آموزشی برای تدریس با برد هوشمند و بهره مندی از امکانات سایت های مفید آموزشی و هوشمندسازی مدارس  اشاره

نمود.

انواع تکنولوژی های برد هوشمند سیترو

همانطور که می دانید، یک برد هوشمند ابزاری آموزشی است که به تصاویر کامپیوتری امکان نمایش بر روی برد با استفاده از یک ویدئو پروژکتور را می‎دهد. به طور معمول دو نوع تکنولوژی رایج استفاده شده در بردهای هوشمند، تکنولوژی مادون قرمز (IR) و تکنولوژی الکترومغناطیس می باشند،که هر یک  قابلیت ها و ویژگیهای منحصر به فرد خودشان را دارند:

 

برد هوشمند مادون قرمز (IR)

 تنوع کاملی از بردهای هوشمند سیترو (SITRO) با سرعت و دقتی فوق العاده

بردهای هوشمند Sitro در سه نوع IR,Magnet و Capacitive ساخته شده اند.

در نوع IR کاربر می تواند بدون نیاز به قلم خاص، با انگشت یا هر وسیله ی دیگری روی برد بنویسد و در نوع Magnet کاربر می تواند با استفاده از قلم مخصوص،روی برد کار کند. در برد های خازنی که آخرین فناوری بردهای لمسی می باشد( مانند فناوری استفاده شده در تبلت و گوشی های هوشمند) کاربر می تواند با انگشت یا قلم مخصوص با برد کار کند.به دلیل گران بودن این فناوری استقبال کمتری از این بردها می شود.

برد هوشمند سیترو EM 83

برد هوشمند سیترو IR 84

برد هوشمند سیترو IR 84new

برد هوشمند سیترو M 9089 HD

برد هوشمند سیترو MVT 76

برد هوشمند سیترو NOVA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.