در حال بارگزاری ...

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد، باماهمراه باشیداز آخرین اخبار گوشی های ال جی روز دنیا:

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد خرید  اسان و انلاین و اینترنتی را برای کاربران ارجمند و گرامی فراهم کرده است تا بدون اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه به بهترین انتخاب خود دست پیدا کنند.

ال جی و معرفی پرچم دار جدید

ال جی در سال 1958 بانام گلداستار در کره تاسیس گردید و به تولید انواع محصولات پرداخت. پس از کسب مهارت های فناوری به سمت حوزه پیشرفته ی دیجیتال پیش گرفت و موفق به توسعه ی کمپانی خود در رقابت بازار جهانی شد. یکی از فعالیت هایی که در سال های اخیر ال جی به آن تمرکز داشته گوشی های هوشمند است. ال جی گوشی هایی را تولید می کند که با فن آوری به روز و طرح های بدیع و تازه تجربه ای بهینه از گوشی همراه  را در اختیار مشتریان قرار می دهد بنابراین فروشگاه اینترنتی در مشهد بهین دیجیتال با درک این واقعیت بازار وسیعی برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت وبا کیفیت را عرضه می کند و همواره هدف رهبریت تلفن های همراه را دنبال می کند.

در حال حاضر شرکت ال جی پرچم دار خود را بانام جی6 معرفی کرده محصولی که تغییرات زیادی در مقایسه با گوشی سال گذشته این شرکت دارد. این محصول را می توانید از فروشگاه بهین دیجیتال با قیمت مناسب پیش خرید کنید.این گوشی در مقایسه با جی5ساختاری کاملا یکپارچه برای آن در نظر گرفته شده است که این موضوع باعث شده افراد زیادی به خرید محصول ال جی تشویق شوند. در کنار تغییرات ظاهری ضد آب بودن تا عمق یک متر به مدت 30 دقیقه در برابر نفوذ آب می باشد بنابراین کاربر به راحتی می تواند در استخر یا دریا از آن استفاده کند.از دیگر ویژگی های این تلفن همراه دوربین دوتایی این گوشی است که کاربران بتوانند در یک حالت عکس های دایر با زاویه دید وسیع بگیرند و هم چنین توانایی فیلم برداری با کیفیت 4k را دارد این  محصول تا 256گیگابایت حافظه را پشتیبانی می کند. سادگی طراحی گوشی جی 6 در مقایسه با ابعادش شما را متعجب می کند پشت و جلوی گوشی با محافظ های گوریلا گلس پوشانده شده تا در اثر ضربه های احتمالی مقاومت لازم را داشته باشد.مشتریان به دنبال صفحه نمایش بزرگتر هستند اما این به این معنی نیست که به دنبال گوشی بزرگتر هستند. مشتریان به دنبال اسمارت فونی هستند که بتوانند به راحتی با یک دست با آن کار کنند.

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد انواع گوشی هایال جی را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

بهین دیجیتال همواره میکوشد تا رضایت کاربران و مشتریان عزیز را فراهم کند و علاقه مندان به گوشی همراه میتوانند از طریق سایت ما خرید انلاین و خرید اینترنتی گوشی همراه مورد علاقه خود را انتخاب و بدون هزینه ارسال درب منزل تحویل بگیرند.

با سپاس از شما کاربر گرامی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.