در حال بارگزاری ...
اسکوتر ناین بات مینی شیائومی . بهین دیجیتال

فروشگاه اینترنتیدر مشهد بهین دیجیتال انواع محصولات شیائومی را بصورت خرید اینترنتی و خرید آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز و کاربران گرامی قرار می دهد.

فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد شما را با اسکوتر ناین بات مینی پرو شیائومی آشنا میکند و شما کاربر عزیز می توانید اسکوتر ناین بات مینی پرو شیائومی را از فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال بصورت خرید اینترنتی خریداری و درب منزل در مشهد بدون هزینه ارسال دریافت نمایید.

اسکوتر ناین بات مینی پرو به راحتی می تواند از پس جاده های عادب بر بیاد و در مسیری 30 کیلومتری ، سفری جزاب را به شما ارائه دهد.سرعت این وسیله نقلیه ، چهار برابر سرعت پیاده روی است و مشکلی در گذشتن از شیب های 15 درجه یا برجستگی های کوچک ندارد.طراحی فوق العاده آن و موتور قدرتمند آن روی تجربه یک رانندگی روان و هیجان انگیز تاثیرگذار است..دو موتور این وسیله نقلیه با اتصال مستقیم خود ، مجموع قدرت خروجی برابر 800 وات و قدرت لحظه ای بالاتر از 2000 وات را تولید می کند. طراحان ، امنیت مصرف کنندگان را در محیط های کم نور یا تاریک در نظر گرفته اند و مینی پرو را با یک چراغ جلوی خودکار و چراغ پشت LED  مجهز کرده اند.

چراغ جلوی مینی پرو مسیر روبه رو را روشن می کند و می توانید روشنایی لامپ را با توجه به نور محیط تا 5 متر جلوتر تنظیم کنید.

دو لامپ LED  نیز در پشت وسیله قرار گرفته اند  که در حالت عادی آبی هستند ، در هنگام ترمز گرفتن قرمز می شوند و درحالت چراغ راهنما ، به رنگ زرد در می آیند. شما همچنین می توانید رنگ چراغ عقب را از بین 16 میلیون رنگ انتخاب کنید.

شما می توانید با خرید اینترنتی اسکوتر ناین بات مینی پرو  شیائومی ،از فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال در مشهد  این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.برای کاربرانی که ساکن مشهد هستند ارسال کالا رایگان می باشد.

برای مشاهده بیشتر اطلاعات اسکوتر ناین بات مینی پرو شیائومی رو لینک زیر کلیک کنید

 

اسکوتر ناین بات مینی پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.