در حال بارگزاری ...
ساعت کاسیو

ساعت مچی کاسیو “نمایندگی فروش ساعت کاسیو” در مدل های متنوع مخصوص بانوان و آقایان در فروشگاه اینترنتی آنلاین بهین دیجیتال با یک سال گارانتی و ارسال رایگان به سراسر ایران ، تضمین کیفیت و اصالت کالا عرضه می شود .

کاشیو تادائو موسس شرکت casio در سال 1946 کسب و کار خود را با نام کاشیوسیساگوجو در توکیو راه اندازی کرد . وی شهرت ساخت ساعت های مچی کوارتز ، دیجیتال و آنالوگ را کسب و به عنوان نخستین تولید کنندگان در رده ساعت های میان رده ، حرفه ای کاسیو تبدیل شد.

همچنین در سال 1983 کاسیو موفق به ساخت و ارائه نخستین مدل ساعت G0SHOCK خود شد و آروزی دیرینه خود مبنی بر ضد ضربه بودن ساعت را تحقق ساخت .

بهین دیجیتال در راستای اهداف همیشگی خود که همان صرفه جویی در وقت و اقتصاد خانواده ها می باشد تنوع ساعت های مچی کاسیو را در سایت زیاد کرده است که همراه هان ما بتوانند بهترین انتخاب و قیمت را داشته باشند .

برای خرید بهتر و راحت تر “نحوه خرید از سایت بهین دیجیتال” توضیح داده شده است که در بهبود روند کار به شما کمک می کند .

برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز 2 روش پرداخت را در سایت اعمال کردیم که شما می توانید برای خرید اینترنتی ساعت مچی کاسیو از ان استفاده کنید .

روش اول :

پرداخت آنلاین که شما حتما می بایست رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید و از طریق یکی از درگاه های بانکی که در سایت می باشد اقدام کنید .

روش دوم :

پرداخت در محل را انتخاب می کنید کالای ثبت شده شما از طریق بهین دیجیتال ارسال می شود و بعد ار تحویل کالا وجه آن را به آورده پرداخت می کنید .

 

 

  • مدیر
  • دی ۲۹, ۱۳۹۷
  • 160 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.