در حال بارگزاری ...

بازی ایران – پرتغال و دفع پنالتی کریس رونالدو توسط علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایران

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی گروهی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با کسب یک نتیجه مساوی مقابل پرتغال از راهیابی به مرحله بعد باز ماند.

بازیکنان تیم ملی ایران این بازی در بازی ایران – پرتغال ، که دوشنبه شب چهارم تیر برگزار شد، با لباس‌های سفید و ترکیب، علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی(میلاد محمدی)، پورعلی گنجی، مجید حسینی، رامین رضائیان، سعید عزت‌اللهی (کریم انصاری فرد)، وحید امیری، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش (سامان قدوس)، مهدی طارمی و سردار آزمون، آغاز کرد.

بازیکنان تیم ملی کشورمان که از دو بازی قبلی خود سه امتیاز کسب کرده بودند و برای صعود به مرحله نمیه نهایی به برد نیاز داشتند، در نیمه اول علاوه بر دفع حملات پرتغال نیم نگاهی هم به دروازه حریف داشتند و حملاتی را تدارک دیدند، اما پرتغال سرانجام پیش از پایان نیمه اول توسط بازیکن شماره 20 خود، کوارشما، دروازه ما را به با شوت از راه دور هدف قرار داد و باز کرد .

داور بازی در دقیقه 53 پس از ویدئو چک خطای سعید عزت اللهی روی کریس رونالدو، را خطا تشخیص داد و رونالدو برای زدن ضربه پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه او توسط علیرضا بیرانوند دروازه بان قدرتمند تیم ملی ایران دفع شد.

بازیکنان ایران در ادامه حملات خود را روی دروازه پرتغال افزایش دادند. سرانجام در دقیقه 92

داور خطای هند مدافع پرتغال را، پس از بازبینی تصاویر ویدئویی، پنالتی تشخیص داد و کریم انصاری فرد این پنالتی را در بازی ایران – پرتغال درون دروازه جای داد.

یک دیدگاه برای “بازی ایران – پرتغال”

  1. مقاله خوب بود ولی حیف که نرفتیم به نیمه نهایی. کالاهای دیجیتال و گوشی های آیفون رو بازدید کردم . گوشی آیفون ایکس ۲۵۶ گیگابایت چرا اینقدر گران شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
× در صورت نیاز به مشاوره کلیک نمایید.